نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمایش سرزمین طراحی الگوی زیرساخت‌های تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
  • آموزش بالینی تحلیل ساختاری مولفه‌های آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
  • آموزش پیش از دبستان بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]
  • آموزش زبان خارجی نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبان‌های خارجی در برنامه‌ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]
  • آموزش زبان فارسی تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
  • آموزشگاه بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانش‌آموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
  • آموزش هنر طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگی‌های جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
  • ارزشیابی مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
  • اریگامی تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
  • استاد تربیت‌معلم طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیت‌معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
  • استاندارد تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
  • اصالت تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
  • اقتصاد دانش بنیان شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
  • اقتصاد مقاومتی شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
  • الگوی برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیت‌معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
  • الگوی مطلوب طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
  • الگوی مفهومی طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
  • انعطاف پذیری تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
  • اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]

ب

  • برنامه درسی الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
  • برنامه درسی بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]
  • برنامه درسی مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
  • برنامه درسی پنهان بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانش‌آموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
  • برنامه درسی تلفیقی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
  • برنامه درسی شیمی شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
  • برنامه درسی عمومی موفقیت برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگی‌های حرفه‌ای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
  • برنامه درسی محیط کار الگویی برای برنامه‌ درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]
  • برنامه درسی ملی نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبان‌های خارجی در برنامه‌ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]
  • برنامه درسی موضوعی تربیتی موفقیت برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگی‌های حرفه‌ای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
  • برنامه ی درسی طراحی الگوی زیرساخت‌های تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
  • بوردیو ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]

پ

  • پایستگی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]

ت

  • تجویز مداخله گرای تشخیصی تحلیل ساختاری مولفه‌های آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
  • تدریس ماهیت علم راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگی‎های حرفه‎ای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]
  • تربیت معلم طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
  • تربیت معلم مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
  • تکنیک­های متن­کاوی تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]

خ

  • خلاقیت تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
  • خودپنداره تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]

د

  • دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان موفقیت برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگی‌های حرفه‌ای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
  • دانشجومعلم تحلیل ساختاری مولفه‌های آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
  • دانشگاه فرهنگیان مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
  • دلفی فازی شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
  • دوره ابتدایی الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
  • دوره اول ابتدایی تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
  • دوره متوسطه طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
  • دوره متوسطه اول طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
  • دوره ی ابتدایی طراحی الگوی زیرساخت‌های تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]

ر

  • رهبری برنامه درسی الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
  • رویکرد شناختی بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]

س

  • سخن گفتن تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
  • سنتزپژوهی تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]
  • سواد طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
  • سواد انرژی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
  • سواد سیاسی طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
  • سیاست طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
  • سیالی تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]

ش

  • شایستگی مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
  • شایستگی‌ حرفه‌ای معلم موفقیت برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگی‌های حرفه‌ای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
  • شایستگی عمل فکورانه طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیت‌معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
  • شایستگی های حرفه ای معلمان راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگی‎های حرفه‎ای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]

ص

  • صلاحیت‌‌های معلمی طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]

ط

  • طراحی طراحی الگوی زیرساخت‌های تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
  • طراحی الگو طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]

ع

  • علوم انسانی بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانش‌آموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
  • عناصر برنامه درسی طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]

غ

  • غیرمتمرکز طراحی الگوی زیرساخت‌های تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]

ف

  • فرآیند یاددهی – یادگیری ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگی‌های جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
  • فراترکیب راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگی‎های حرفه‎ای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]

ق

  • قضاوت بالینی تحلیل ساختاری مولفه‌های آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]

گ

  • گوش دادن تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]

م

  • مدل اشور ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگی‌های جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
  • معلم ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگی‌های جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
  • معلم هنر طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیت‌های موردانتظار معلمان هنر (دوره‌های ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
  • منطق آشکار-مکتوب ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
  • منطق میدان ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
  • مهارتهای زبانی تدوین استانداردهای مهارت‌ گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
  • مهارت های مدیریت زمان اثربخشی آموزش مهارت‌های مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]
  • میدان آموزش ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]

ن

  • نظارت بالینی تحلیل ساختاری مولفه‌های آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
  • نظریه برخاسته از داده­ها الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
  • نقد ایدئولوژی نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبان‌های خارجی در برنامه‌ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]

ه

  • هدایت تحصیلی بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانش‌آموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
  • هیوتاگوژی الگویی برای برنامه‌ درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]

ی

  • یادگیری محیط کار الگویی برای برنامه‌ درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]