آ
-
آمایش سرزمین
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
-
آموزش بالینی
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
-
آموزش پیش از دبستان
بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]
-
آموزش زبان خارجی
نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبانهای خارجی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]
-
آموزش زبان فارسی
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
-
آموزشگاه
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانشآموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
-
آموزش هنر
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگیهای جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
-
ارزشیابی
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
-
اریگامی
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
-
استاد تربیتمعلم
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیتمعلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
-
استاندارد
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
-
اصالت
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
-
اقتصاد دانش بنیان
شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
-
اقتصاد مقاومتی
شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیتمعلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
-
الگوی مطلوب
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
-
الگوی مفهومی
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
-
انعطاف پذیری
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
-
اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی
تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]
ب
-
برنامه درسی
الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
-
برنامه درسی
بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]
-
برنامه درسی
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانشآموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
-
برنامه درسی تلفیقی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
-
برنامه درسی شیمی
شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
-
برنامه درسی عمومی
موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگیهای حرفهای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
-
برنامه درسی محیط کار
الگویی برای برنامه درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]
-
برنامه درسی ملی
نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبانهای خارجی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]
-
برنامه درسی موضوعی تربیتی
موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگیهای حرفهای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
-
برنامه ی درسی
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
-
بوردیو
ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
پ
-
پایستگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]
ت
-
تجویز مداخله گرای تشخیصی
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
-
تدریس ماهیت علم
راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگیهای حرفهای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]
-
تربیت معلم
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
-
تربیت معلم
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
-
تکنیکهای متنکاوی
تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]
خ
-
خلاقیت
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
-
خودپنداره تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]
د
-
دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان
موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگیهای حرفهای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
-
دانشجومعلم
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
-
دانشگاه فرهنگیان
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
-
دلفی فازی
شناسایی اهداف برنامه درسی شیمی در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 174-216]
-
دوره ابتدایی
الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
-
دوره اول ابتدایی
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
-
دوره متوسطه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
-
دوره متوسطه اول
طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
-
دوره ی ابتدایی
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
ر
-
رهبری برنامه درسی
الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
-
رویکرد شناختی
بررسی و تحلیل برنامه درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 105-144]
س
-
سخن گفتن
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
-
سنتزپژوهی
تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 39-62]
-
سواد
طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
-
سواد انرژی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تلفیقی سواد انرژی در دوره اول متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 89-124]
-
سواد سیاسی
طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
-
سیاست
طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
-
سیالی
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 85-106]
ش
-
شایستگی
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 5-44]
-
شایستگی حرفهای معلم
موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگیهای حرفهای معلمی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 143-170]
-
شایستگی عمل فکورانه
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیتمعلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-74]
-
شایستگی های حرفه ای معلمان
راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگیهای حرفهای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]
ص
-
صلاحیتهای معلمی
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
ط
-
طراحی
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
-
طراحی الگو
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
ع
-
علوم انسانی
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانشآموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی الگوی پیشنهادی برنامه درسی آموزش سواد سیاسی در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 5-56]
غ
-
غیرمتمرکز
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 141-168]
ف
-
فرآیند یاددهی – یادگیری
ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگیهای جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
-
فراترکیب
راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگیهای حرفهای معلمان در تدریس ماهیت علم [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 75-108]
ق
-
قضاوت بالینی
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
گ
-
گوش دادن
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
م
-
مدل اشور
ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگیهای جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
-
معلم
ارزشیابی وضعیت یاددهی – یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر یزد بر اساس مدل اشور و ویژگیهای جمعیت شناختی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 63-84]
-
معلم هنر
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 109-142]
-
منطق آشکار-مکتوب
ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
-
منطق میدان
ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
-
مهارتهای زبانی
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 107-140]
-
مهارت های مدیریت زمان
اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 151-174]
-
میدان آموزش
ضدیت آموزشی منطق عینی میدان آموزش (مورد مطالعه میدان آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 27-56]
ن
-
نظارت بالینی
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 171-200]
-
نظریه برخاسته از دادهها
الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران [دوره 13، شماره 48، 1397، صفحه 5-38]
-
نقد ایدئولوژی
نقد رویکرد حاکم بر بخش آموزش زبانهای خارجی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 57-88]
ه
-
هدایت تحصیلی
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانشآموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 125-150]
-
هیوتاگوژی
الگویی برای برنامه درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]
ی
-
یادگیری محیط کار
الگویی برای برنامه درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 5-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد